Skip to main content
Home
  • ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΕΡΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΡΩΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕΡΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  • ONLINE
    • e-Learning
    • ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
  • ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
  • TEST
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • +
    • EVENTS
    • ALL COURSES
0
Cart is empty.

τελευταίες ανακοινώσεις

Μάθετε τη Βουλγαρική Γλώσσα
ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ

Μαθήματα Βουλγαρικών στη Θεσσαλονίκη: Ανοίξτε Νέους Ορίζοντες στα Βαλκάνια

Read more
Προφορικά Μαθήματα Ιταλικών στη Θεσσαλονίκη
ΙΤΑΛΙΚΑ

Προφορικά Μαθήματα Ιταλικών στη Θεσσαλονίκη – Βαβυλωνία

Read more
online μαθηματα Ιταλικών
ΙΤΑΛΙΚΑ

Online Μαθήματα Ιταλικών στη Βαβυλωνία

Read more
Εντατικά Μαθήματα Γερμανικών
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Εντατικά Δια Ζώσης Ταχύρρυθμα Μαθήματα Γερμανικών στη Θεσσαλονίκη: Το Ταξίδι Ξεκινά Τώρα (2025 - 2026)

Read more
online μαθηματα τουρκικων
ΤΟΥΡΚΙΚΑ

Μαθήματα Τουρκικών online – Εξ αποστάσεως μαθήματα Τουρκικών στη Βαβυλωνία (2025 - 2026)

Read more
μαθηματα ρωσικων.
ΡΩΣΙΚΑ

Μαθήματα Ρωσικής Γλώσσας στη Θεσσαλονίκη – Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία (2025 - 2026)

Read more

Σύγχρονες Θεωρίες και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών

Breadcrumb

  1. Latest Blog Posts
  2. Σύγχρονες Θεωρίες και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Submitted by babylonia on Mon, 01/12/2025 - 04:28
foreign language learning

Πίνακας περιεχομένων

  1. Η Υπόθεση Εισόδου (Krashen)
  2. Η Υπόθεση Εξόδου (Swain)
  3. Διαβαθμισμένη Ανάκληση Διαστημάτων (Ebbinghaus)
  4. Συνολική Αποτίμηση
  5. Σύγχρονες Επιστημονικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών
    1. Communicative Language Teaching (CLT)
    2. Task-Based Language Teaching (TBLT)
    3. CLIL – Content and Language Integrated Learning
    4. Neurolinguistic Approach (NLA)
    5. TPR & TPRS
    6. Dogme Language Teaching
    7. Εκλεκτικές και Υβριδικές Προσεγγίσεις
  6. Προς ένα Ολοκληρωμένο Παιδαγωγικό Μοντέλο & Η Μέθοδος Βαβυλωνία
    1. Η Μέθοδος στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία
  7. Βιβλιογραφία

Η διδασκαλία ξένων γλωσσών στον 21ο αιώνα στηρίζεται πλέον σε μια διευρυμένη επιστημονική βάση, η οποία ενσωματώνει πορίσματα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, της γνωστικής ψυχολογίας και των νευροεπιστημών. Στο επίκεντρο αυτής της εξέλιξης βρίσκονται τρεις θεμελιώδεις υποθέσεις που αναδιαμόρφωσαν την εκπαιδευτική πρακτική: η Υπόθεση Εισόδου (Input Hypothesis) του Stephen Krashen, η Υπόθεση Εξόδου (Output Hypothesis) της Merrill Swain και η Διαβαθμισμένη Ανάκληση Διαστημάτων (Spaced Repetition) του Hermann Ebbinghaus.

Η Υπόθεση Εισόδου (Krashen)

Ο Krashen (1982) υποστήριξε ότι η γλωσσική απόκτηση πραγματοποιείται όταν ο μαθητής εκτίθεται σε κατανοητή εισαγωγή (comprehensible input), δηλαδή γλωσσικό υλικό που βρίσκεται ένα επίπεδο πάνω από το τρέχον γλωσσικό του στάδιο — το γνωστό i+1. Η θεωρία αυτή διαφοροποιεί την απόκτηση από τη μάθηση, καθώς η πρώτη έχει ως πυρήνα τη φυσική εσωτερίκευση της γλώσσας, ενώ η δεύτερη εστιάζει σε συνειδητή διδασκαλία κανόνων. Η αποτελεσματικότητα της εισαγωγής εξαρτάται από τον βαθμό στον οποίο ο μαθητής αισθάνεται ψυχολογικά ασφαλής, σύμφωνα με το μοντέλο του affective filter, στο οποίο παράγοντες όπως το άγχος και η αυτοπεποίθηση επηρεάζουν τη γλωσσική πρόσληψη (Krashen, 1982).

Η Υπόθεση Εξόδου (Swain)

Η Merrill Swain (1985) αναθεώρησε την μονοδιάστατη έμφαση στην εισαγωγή, επισημαίνοντας ότι η παραγωγή λόγου συνιστά αυτόνομο και κρίσιμο στάδιο της γλωσσικής ανάπτυξης. Μέσω της παραγωγής, ο μαθητής αναγκάζεται να εντοπίσει κενά στη γνώση του (noticing the gap), να δοκιμάσει εναλλακτικές μορφές διατύπωσης (hypothesis testing) και να εμπλακεί σε μεταγλωσσική επεξεργασία (metalinguistic reflection). Το γλωσσικό output λειτουργεί έτσι ως καταλύτης για αναδόμηση της εσωτερικευμένης γραμματικής και για πιο ακριβή και αποτελεσματική χρήση της γλώσσας.

Διαβαθμισμένη Ανάκληση Διαστημάτων (Ebbinghaus)

Ο Ebbinghaus (1885/1913) ήταν ο πρώτος που χαρτογράφησε πειραματικά τη λειτουργία της μνήμης, αναδεικνύοντας ότι η ανάκτηση γνώσης μειώνεται δραματικά με τον χρόνο — η γνωστή καμπύλη λήθης. Η επανάληψη σε αυξανόμενα διαστήματα (Spaced Repetition) μειώνει την ταχύτητα απώλειας και σταθεροποιεί τις πληροφορίες στη μακροπρόθεσμη μνήμη. Σύγχρονες γνωστικές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι η δυσκολία της ανάκλησης, όταν εφαρμόζεται σωστά, ενισχύει τη συγκράτηση (Wollstein et al., 2023). Στη γλωσσική μάθηση, αυτό μεταφράζεται σε συστηματική επανάληψη λεξιλογίου, δομών και εκφράσεων με στρατηγικά διαστήματα, ενισχύοντας την αυτοματοποίηση.

Συνολική Αποτίμηση

Οι τρεις θεωρίες συνθέτουν ένα πολυεπίπεδο οικοσύστημα μάθησης:

  • η εισαγωγή προσφέρει πλούσια γλωσσικά ερεθίσματα,
  • η έξοδος ενεργοποιεί τους μηχανισμούς παραγωγής και διόρθωσης,
  • η επανάληψη σταθεροποιεί και μετατρέπει τη γνώση σε δεξιότητα.

Με βάση αυτά τα θεμέλια αναπτύχθηκε το σύγχρονο παιδαγωγικό τοπίο στις ξένες γλώσσες.

Back to top

Σύγχρονες Επιστημονικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών

Η σύγχρονη διδακτική δεν περιορίζεται σε μία ενιαία μέθοδο. Αντιθέτως, αξιοποιεί ένα φάσμα επιστημονικά τεκμηριωμένων προσεγγίσεων που στοχεύουν στην ολιστική ανάπτυξη της επικοινωνιακής επάρκειας.

Communicative Language Teaching (CLT)

Η CLT (Littlewood, 1981 · Richards, 2006) εστιάζει στη γλώσσα ως εργαλείο επικοινωνίας. Προωθεί αυθεντικές περιστάσεις χρήσης, προφορικές αλληλεπιδράσεις και λειτουργικές δραστηριότητες. Ο στόχος μετατοπίζεται από τη διδασκαλία κανόνων στην ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε πραγματικά περιβάλλοντα. Η CLT παραμένει η πιο διαδεδομένη εναλλακτική στην παραδοσιακή μετωπική διδασκαλία.

Task-Based Language Teaching (TBLT)

Η TBLT (Ellis, 2003 · Nunan, 2004) οργανώνει τη μάθηση γύρω από tasks, δηλαδή επικοινωνιακές αποστολές με πραγματικό σκοπό: επίλυση προβλήματος, συνέντευξη, έρευνα, δημιουργία παρουσίασης. Η γλώσσα αποκτάται μέσω της διαδικασίας ολοκλήρωσης της εργασίας και όχι μέσω αποστήθισης. Η μέθοδος συνδέεται άμεσα με την Υπόθεση Εξόδου, καθώς υποχρεώνει τον μαθητή να παράγει γλώσσα με νόημα.

CLIL – Content and Language Integrated Learning

Το CLIL (Coyle, Hood, & Marsh, 2010) αποτελεί μεθοδολογία που διδάσκει γλώσσα και περιεχόμενο ταυτόχρονα: ιστορία στα αγγλικά, περιβάλλον στα γαλλικά, πολιτισμό στα ισπανικά. Πρόκειται για πολυτροπικό μοντέλο, υψηλά προσανατολισμένο σε αυθεντικό περιεχόμενο, που συνδέει τη γλωσσική ικανότητα με γνωστικές δεξιότητες.

Neurolinguistic Approach (NLA)

Η NLA (Netten & Germain, 2005 · Germain & Netten, 2011) αξιοποιεί νευροεπιστημονικά δεδομένα για την απόκτηση δεύτερης γλώσσας, δίνοντας έμφαση στη δημιουργία εσωτερικευμένης γραμματικής μέσω επαναλαμβανόμενων, σαφώς δομημένων, προφορικών αλληλεπιδράσεων. Το μοντέλο δίνει μεγάλο βάρος στην καθημερινή προφορική χρήση, περιορίζοντας την υπερφόρτωση με κανόνες.

TPR & TPRS

Το Total Physical Response (Asher) συνδέει γλώσσα και κίνηση, αξιοποιώντας τη φυσική μάθηση μέσα από κινητικές δράσεις. Η εξέλιξή του, το TPR Storytelling (TPRS), συνδυάζει αφήγηση, θεατρικότητα και επανάληψη, δημιουργώντας έντονα βιωματικό περιβάλλον μάθησης.

Dogme Language Teaching

Η προσέγγιση Dogme (Thornbury, 2000 · Meddings & Thornbury, 2009) απομακρύνεται από την υπεξάρτηση στο διδακτικό υλικό και εστιάζει στη συνομιλία, την αυθεντικότητα και τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών. Η μέθοδος ευνοεί ενήλικες που ανταποκρίνονται καλύτερα σε φυσικά περιβάλλοντα επικοινωνίας.

Εκλεκτικές και Υβριδικές Προσεγγίσεις

Το σύγχρονο διδακτικό τοπίο έχει πλέον υιοθετήσει υβριδικά μοντέλα που συνδυάζουν CLT, TBLT, στοιχεία από την Υπόθεση Εισόδου και τεχνολογικά εργαλεία όπως SRS. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει τη διαμόρφωση προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και ανάγκες.

Back to top

Προς ένα Ολοκληρωμένο Παιδαγωγικό Μοντέλο & Η Μέθοδος Βαβυλωνία

Η σύγχρονη διδασκαλία οφείλει να ενσωματώνει τις θεωρητικές βάσεις, τις νεότερες μεθοδολογίες και τις τεχνολογικές καινοτομίες σε ένα συνεκτικό πλαίσιο μάθησης. Ένα αποτελεσματικό μαθησιακό μοντέλο περιλαμβάνει:

  • Κατανοητή Εισαγωγή μέσω αυθεντικών κειμένων, οπτικοακουστικού υλικού και θεματικών ενοτήτων.
  • Ενεργή παραγωγή λόγου σε ασφαλές περιβάλλον με διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
  • Διαβαθμισμένη ανάκληση με ψηφιακά και αναλογικά εργαλεία SRS.
  • Προσαρμοστική μάθηση με αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποιημένων μηχανισμών υποστήριξης.
  • Μεταγνωστικό αναστοχασμό που ενισχύει την αυτονομία του μαθητή.

Η τεχνολογία συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία μικρο-περιβαλλόντων μάθησης όπου ο μαθητής μπορεί να αλληλεπιδρά με τη γλώσσα με εξατομικευμένο ρυθμό, ενώ τα δεδομένα μάθησης επιτρέπουν στο εκπαιδευτικό ίδρυμα να προσαρμόζει το πρόγραμμα με ακρίβεια.

Η Μέθοδος στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία

Η Βαβυλωνία ενσωματώνει τις ανωτέρω θεωρίες και σύγχρονες προσεγγίσεις σε ένα ολοκληρωμένο, οργανωμένο και τεχνολογικά ενισχυμένο μοντέλο μάθησης. Η προσέγγιση δίνει έμφαση στην Κατανοητή Εισαγωγή, την Ενεργή Παραγωγή με σαφείς επικοινωνιακούς στόχους και τη Διαβαθμισμένη Επανάληψη ως μηχανισμό σταθεροποίησης της γνώσης. Σε επίπεδο διδακτικού σχεδιασμού, αξιοποιεί στοιχεία CLT, TBLT και NLA, δημιουργώντας διαδρομές μάθησης που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε μαθητή.

Η φιλοσοφία της Βαβυλωνίας στηρίζεται επίσης στη μείωση του affective filter μέσω υποστηρικτικού περιβάλλοντος και στην καλλιέργεια αυτονομίας μέσα από μεταγνωστικές στρατηγικές. Έτσι, η γλωσσική μάθηση δεν αντιμετωπίζεται ως απομνημόνευση κανόνων, αλλά ως δυναμική διαδικασία οικοδόμησης επικοινωνιακής επάρκειας. Με τη συνδυαστική αξιοποίηση θεωρίας, τεχνολογίας και παιδαγωγικής εξειδίκευσης, η Βαβυλωνία – Κέντρο Ξένων Γλωσσών τοποθετείται ως πρωτοπόρος φορέας σύγχρονης και ακαδημαϊκά τεκμηριωμένης γλωσσικής εκπαίδευσης.

Βιβλιογραφία

  • Asher, J. (1977). Learning another language through actions. Sky Oaks.
  • Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press.
  • Ebbinghaus, H. (1885/1913). Memory: A contribution to experimental psychology. Teachers College, Columbia University.
  • Ellis, R. (2003). Task-based language learning and teaching. Oxford University Press.
  • Germain, C., & Netten, J. (2011). Impact de la conception de l’acquisition d’une langue seconde. Synergies Chine, 6, 25–36.
  • Krashen, S. D. (1982). Principles and practice in second language acquisition. Pergamon.
  • Littlewood, W. (1981). Communicative language teaching. Cambridge University Press.
  • Meddings, L., & Thornbury, S. (2009). Teaching unplugged: Dogme in English language teaching. Delta Publishing.
  • Netten, J., & Germain, C. (2005). Pedagogy and second language learning. Canadian Journal of Applied Linguistics, 8(2), 183–210.
  • Nunan, D. (2004). Task-based language teaching. Cambridge University Press.
  • Richards, J. C. (2006). Communicative language teaching today. Cambridge University Press.
  • Swain, M. (1985). Communicative competence: Some roles of comprehensible input and output. In S. Gass & C. Madden (Eds.), Input in second language acquisition (pp. 235–253).
  • Thornbury, S. (2000). A dogma for EFL. IATEFL Issues, 153, 2–7.
  • Wollstein, A. et al. (2023). Spaced repetition in long-term retention. Journal of Cognitive Psychology.

 

Back to top

τελευταίες ανακοινώσεις

Μάθετε τη Βουλγαρική Γλώσσα
Μαθήματα Βουλγαρικών στη Θεσσαλονίκη: Ανοίξτε Νέους Ορίζοντες στα Βαλκάνια
Προφορικά Μαθήματα Ιταλικών στη Θεσσαλονίκη
Προφορικά Μαθήματα Ιταλικών στη Θεσσαλονίκη – Βαβυλωνία
online μαθηματα Ιταλικών
Online Μαθήματα Ιταλικών στη Βαβυλωνία
Εντατικά Μαθήματα Γερμανικών
Εντατικά Δια Ζώσης Ταχύρρυθμα Μαθήματα Γερμανικών στη Θεσσαλονίκη: Το Ταξίδι Ξεκινά Τώρα (2025 - 2026)
online μαθηματα τουρκικων
Μαθήματα Τουρκικών online – Εξ αποστάσεως μαθήματα Τουρκικών στη Βαβυλωνία (2025 - 2026)
μαθηματα ρωσικων.
Μαθήματα Ρωσικής Γλώσσας στη Θεσσαλονίκη – Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία (2025 - 2026)
μαθηματα γερμανικων
Μαθήματα Γερμανικών στη Θεσσαλονίκη – Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία (2025 - 2026)
Greek language courses Thessaloniki
Νέα τμήματα Ελληνικών για ξένους ξεκινούν στην Philoxenia Greek Language School! (2025 - 2026)
Greek language courses Thessaloniki
Greek Language Courses in Thessaloniki – Philoxenia Greek Language School (2025 - 2026)
Προφορικά Μαθήματα Αγγλικών
Προφορικά Μαθήματα Αγγλικών – Εντατικό Πρόγραμμα 2 Μηνών
foreign language learning
Σύγχρονες Θεωρίες και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Παιδαγωγική Στρατηγική και Μεθοδολογικό Πλαίσιο Διδασκαλίας στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία
Παιδαγωγική Στρατηγική και Μεθοδολογικό Πλαίσιο Διδασκαλίας στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών Βαβυλωνία
μοριοδότηση ξένων γλωσσών ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ & Μοριοδότηση Ξένων Γλωσσών: Ο Απόλυτος Οδηγός για το Διορισμό σας στο Δημόσιο
γερμανια εργασια
Εργασία στη Γερμανία για άτομα που γνωρίζουν τη Γερμανική γλώσσα
language faster
10 tips για να μάθεις γρήγορα μία ξένη γλώσσα
Οι εξετάσεις πιστοποίησης ξένων γλωσσών
language-level
Το κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες
AI for language learning
Η Τεχνητή Νοημοσύνη Απειλεί την Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών;
e-learning
Γιατί να πούμε ναι στην εξ αποστάσεως διδασκαλία;

popular

Μάθετε τη Βουλγαρική Γλώσσα
Μαθήματα Βουλγαρικών στη Θεσσαλονίκη: Ανοίξτε Νέους Ορίζοντες στα Βαλκάνια

Μάθετε Βουλγαρικά στη Βαβυλωνία: Ανοίξτε Νέους Επαγγελματικούς Δρόμους στα Βαλκάνια (Δια ζώσης & Online)

εγγραφή
online μαθηματα Ιταλικών
Online Μαθήματα Ιταλικών στη Βαβυλωνία

Μάθε Ιταλικά online με ζωντανή διδασκαλία και προσωπική υποστήριξη

εγγραφή
Προφορικά Μαθήματα Ιταλικών στη Θεσσαλονίκη
Προφορικά Μαθήματα Ιταλικών στη Θεσσαλονίκη – Βαβυλωνία

Σε 2 μήνες, απογείωσε τον προφορικό σου λόγο στα Ιταλικά

εγγραφή
Εντατικά Μαθήματα Γερμανικών
Εντατικά Δια Ζώσης Ταχύρρυθμα Μαθήματα Γερμανικών στη Θεσσαλονίκη: Το Ταξίδι Ξεκινά Τώρα (2025 - 2026)

Lerne Deutsch! Νέα τμήματα Γερμανικών ξεκινούν τώρα

εγγραφή
GREEK LANGUAGE COURSES - THESSALONIKI
εγγραφή
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
εγγραφή
ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕΡΒΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ
εγγραφή
σερβικα μαθηματα
Μαθήματα Σερβικής Γλώσσας στη Θεσσαλονίκη – Δια ζώσης, Online & Εντατικά Προγράμματα στη Βαβυλωνία (2025 - 2026)

Μαθήματα Σερβικής Θεσσαλονίκη: Online & Δια Ζώσης, Πιστοποιητικά, Για Επαγγελματίες

εγγραφή
ιταλικά μαθηματα
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ - ONLINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΤΑΛΙΚΩΝ
εγγραφή
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
εγγραφή
ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ  - Κέντρο Ξένων Γλωσσών

| Κέντρο Σεμιναριών

ΕΥΤΟΠΙΑ - Πολυχώρος Εκπαίδευσης και Πολιτισμού

PHILOXENIA - Greek Language School

ΑΓΓΛΙΚΑ  ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ  ΓΑΛΛΙΚΑ

ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΑΡΑΒΙΚΑ

ΠΕΡΣΙΚΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ

ΡΩΣΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Babylonia

  • Home
  • Οι Υπηρεσίες μας
  • Δράσεις
  • Blog
  • Βρείτε μας
  • Χρήσιμες πληροφορίες
  • MULTIMEDIA
  • Ο Χώρος μας
  • sitemap

Company

  • Ποιοι είμαστε
  • Θέσεις εργασίας
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy
  • Contact Us

Follow Us

  • Facebook
  • Instagram

Support

  • Τρόποι Πληρωμής
  • FAQ - Συχνές Ερωτήσεις
  • Return Policy

Contact Us

Got Questions? Call us

2310 53 5444
2316 00 8305

info@babilonia.gr
ΕΓΝΑΤΙΑ 45,
Θεσσαλονίκη (Κέντρο)
Copyright ©ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ

ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ: Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΑΓΓΛΙΚΑ  ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ  ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΠΕΡΣΙΚΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΡΩΣΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Copyright ©ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ - Απαγορεύεται η εν όλω ή εν μέρει ανατύπωση, αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του περιεχομένου του δικτυακού τόπου με οποιοδήποτε μέσο και μορφή, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια των κατόχων των πνευματικών δικαιωμάτων